Evden ÇIK ve Gör Dünya'yı

20 Ağustos 2017 Pazar

İlk Kamp Ve Gezi Maceram (Bodrum-Fethiye) 1.KISIM

Ağustos 20, 2017 Unknown , Yorum Yok
İlk kez kamp yapmadan önce arkadaşla çadır çanta uyku tulumu vb. araştırmalar yaptık. İnternette gezinirken karşımıza bir çadır seti çıkmış ve almıştık (Çadır uyku tulumu ve mat). Çantasız kampçı olmayacağı için 60 lt' lik  bir çanta aldık. Ve yola çıkmak için Temmuz ayını bekledik.
Sonunda vakit gelmişti. Otobüse bindik ve istikamet Bodrumdu. Bu arada çanta baya ağırdı.

Konuya dönecek olursak Bodrum'a geldiğimizde ağır çantalarla gezmeye başladık. Ve çantaları bir yere bırakmamız gerekiyordu ama dükkanlar, eczaneciler bomba olaylarından dolayı güvenemiyorlardı. Bizde sırtımızda çantayla gezmeye başladık ama fazla durmayıp 40 tl vererek Fethiye' ye geçtik.

Fethiye ye geldiğimizde aklımızda bir Kamping mekanı vardı ama biz bayramın 3. günü gittiğimizden doluydu ve fiyatını öğrenince zaten vazgeçtik.😊😊
Ve kamp yeri bulmak için Ölüdeniz koyuna gittik. Belcekız Plajında (Ölüdeniz Plajı) kamp yapanların olduğunu işitince biz de tenha bir yere kamp kurmayı düşünürken bütün güzel yerlerde çadırlar olduğunu gördük. Bizde bir köşeye çadırımızı kurduk.

Ne kadar dolu olduğu görüyorsunuz ama sabaha çadırlar azalıyor

Devamı bir sonraki yazıda...