Evden ÇIK ve Gör Dünya'yı

24 Ağustos 2017 Perşembe

Orman'da Kamp Yapmak için Bilmeniz Gereken 6 Altın Kural

Ağustos 24, 2017 Unknown , Yorum Yok


Arkadaşlar  bol oksijen için şehrin karmaşasından kurtulmak, yaz sıcaklardan kurtulup serinlemek için ormanlarda kamp yaparız; Mesela Uludağ, Abant Milli Parkı gibi...

Ben de bu sene Uludağ da kamp yaptım ve tecrübelerimi size aktarmak istiyorum

Temmuz ayı Uludağ Sarıalan

1) Ormanda hava çabuk değişir, Yani yazın yanınıza kısa kollu yerine uzun kollu alın.

2) Çadırınız tek tenteliyse yani 1 tane bezi varsa yağmurda ıslanır ve kampınızı berbat edebilir onun yerine çift tente ye sahip olan Quachua  tipi çadırlar alırsanız daha iyi olur ( Benim çadır tek tenteydi yağmur yağdığı vakit çok ıslandı ve yatılmayacak hale geldi.)

3) Ormanda  ateş yakmak bazen hayati bir meselidir. Ateş yakmak için alternatif malzemeler alın (magnezyum taşı,çakmak,kibrit...)

4) Ateşinizi korumak için yanınıza tente alın.

5) Ormanda kamp yaparken uyku tulumunuz yeterli değil ve üşüyorsanız kıyafetlerinizi uyku tulumuna doldurup daha sıcak olmasını sağlıyabilirsiniz. Ya da çantanızı boşaltıp bacaklarınızı koruyabilirsiniz.

6) Kampa nereye giderseniz gidin Buff (bandana) almayı unutmayın. Orman kampında boynuzu başınızı çok rahat koruyor.



                                
   


Arkadaşlar resimde gördüğünüz gibi benim çadır tek tenteydi yanları ıslandığından uyku tulumunu da ıslıyordu. Bizde hamağımızı çadırın üzerine atıp daha çok ıslanmasını engellemeye çalıştık.

Sağlıcakla Kalın














0 yorum:

Yorum Gönder